Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2013 14:37 - Гостите днес в '' Усещане за жена ''
Автор: use6tanezajena Категория: Новини   
Прочетен: 2693 Коментари: 0 Гласове:
0



image Сантра: Изпитах облекчение, че отпаднах.
Отпадналата от МУЗИКАЛНА АКАДЕМИЯ Сантра гостува в „Усещане за жена“. Честно казано, изпитах облекчение, че напуснах МУЗИКАЛНА АКАДЕМИЯ. Режимът ми беше много тежък, защото имах нощни участия. Цялото начинание беше трудно. На всичкото отгоре се разболях, сподели тя.

Все пак имам смесени чувства заради хората. Създадохме готина среда, така че беше забавно, каза изпълнителката.

Искам да поживея сама, преди да имам голямо семейство, призна Сантра. Винаги съм искала да го направя, но досега така и не ми се случи. Има неща, които искам да направя – да си викна приятелки, да стоя до пет сутринта. Имам право, още не съм омъжена, коментира певицата.

По-късно Сантра показа умения на готвач под вещото ръководство на шеф Петров. image
Искра Онцова: Много съм влюбена, забравям да ям
Искра Онцова от „Съдът влиза“ гостува в „Усещане за жена“. Наскоро тя бе избрана за телевизионен съдия на годината.

Много съм влюбена и забравям да ям, призна Онцова. Запознахме се на морето, в Лозенец в едно барче. В момента всичко в мен вибрира. Борис е по-млад от мен със седем години, допълни тя.

Откакто съм телевизионен съдия, хората ме познават и ми гласуват повече доверие. В реалния живот обаче винаги съм искала да стана адвокат, а не съдия, коментира Онцова.

Хората не отдават толкова голямо значение на правата на животните. В същото време има закон за защита на животните, така че подобни дела са съвсем сериозни, каза адвокат Онцова.

Обичам да се задълбочавам, да търся решения. Най-много ме мотивира фразата „Това не може да стане“. Ако трябва няма да спя няколко нощи, но ще намеря решение, категорична бе Онцова.

В „Съдът влиза“ присъдите са пожелателни, подчерта адвокат Онцова. Все пак предаването предизвиква реакция и част от проблемите намират реални решения.
image



Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: use6tanezajena
Категория: Новини
Прочетен: 11264
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930